ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 99

متقاضیانی که در کنکور به رتبه مورد نظر خود نرسیدند ویا نتوانستند قبول شوند دانشگا های بدون کنکور بهترین فرصت برای رسیدن به اهدافشان است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی بوده و بسته به معدل آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اقدام به انتخاب رشته کنید.

متقاضیان گرامی توجه داشته اشید که قبل از ثبت نام حتما دفترچه پذیرش دانشگاه را مطالعه کنید تا از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید و سپس از طریق سامانه مربوطه اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنید.


شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 پیش از ثبت نام لازم است از شرایط و ضوابط ثبت نام اطلاع یابند . شرایط ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است . 

از مهم ترین شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1 - اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران

2 - نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

3 - تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران

4 - رعایت مقررات دانشگاه  

5 - نداشتن فساد اخلاقی 

سایت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 99

پذیرش در رشته های بدون کنکور در دانشگاه های مختلفی صورت میگیرد. داوطلبین عزیز لازم به ذکر است که سامانه های دانشگاه های مختلف شریط های خاصی برای ثبت نام دارند که شما میتوانید با مطالعه این شرایط و با توجه به دارا  بودن شرایط ثبت نام جهت پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.  در واقع دانشگاه بدون کنکور 99 آنقدر راه را برای داوطلبان و متقاضیان فراهم و هموار نموده است که جای هیچ عذر و بهانه ای برای ادامه تحصیل باقی نمانده  و این در حالی است که همه دانشگاه ها در تمامی رشته ها برای داوطلبان امکان قبولی را قرار داده اند.

جهت انجام ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 99 با سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور ایران تحصیل تماس حاصل نمایید جهت ارتباط با کارشناسان با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شاوره ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

از آنجایی که پذیرش بدون کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی میباشد،  ملاک پذیرش بدون آزمون سراسری است توصیه می کنیم در ثبت اطلاعات خود مخصوصا معدل خود نهایت دقت را به خرج دهید . پس از اتمام مراحل ثبت نام فرم انتخاب رشته خود را مجددا بررسی کنید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات گزینه ویرایش را انتخاب کنید . در دفترچه بدون کنکور سراسری 99 علاوه بر مقطع کارشناسی تعدادی از رشته ها در مقطع کاردانی نیز به چشم می خورد . در میان لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در دفترچه بدون آزمون سراسری 99 ، برخی از رشته محل های در دوره روزانه ارائه شده است ، در صورتی که داوطلبی در رشته محل روزانه پذیرفته شود می تواند از تحصیل رایگان برخوردار باشد و شهریه پرداخت نکند  . تحصیل در رشته های بدون کنکور سراسری در دوره های مختلف ارائه شده در دفترچه همانند تحصیل در رشته های با آزمون این دوره ها بوده و داوطلبانی که در دوره های نوبت دوم ( شبانه ) و پردیس خودگردان پذیرفته می شوند لازم است با توجه به دوره پذیرفته شده شهریه نوبت دوم و پردیس خودگردان را پرداخت نمایند بنابراین تفاوتی بین شهریه داوطلبانی که از طریق کنکور وارد دانشگاه می شوند با داوطلبانی که بدون کنکور وارد دانشگاه می شوند نیست . زمان شروع تحصیل داوطلبان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 99 همزمان با سایر داوطلبان و از مهر ماه خواهد بود و همچنین نحوه پذیرش ( بدون کنکور یا با کنکور ) دانشجویان در مدرک اعطایی در زمان فارغ التحصیلی درج نخواهد شد .

 

مطالب مرتبط

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی

رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 99

لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل 99

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

 

 

 

 

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اطلاعات مربوط به دانشگاه های بدون کنکور است شما عزیزان نیز میتوانید با مطالعه این مقاله راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام بدون کنکور را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری نیز صورت نخواهد گرفت.

منبع : ثبت نام دانشگاه بدون آزمون





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: